Náhoda a improvizace dá vzniknout skvělému jídlu málokdy. Stejně tak je to se značkami. Je dobré mít recept. A od receptů jsem tu já. Vím jaké „suroviny“ použít a znám postupy.

Vstupní suroviny:
  • 300g trefných otázek
  • 200g poznatků o vašem trhu
  • 400g nového pohledu na zákazníka
  • 100ml času a chuti měnit věci
  • 100ml inspirace odjinud
Postup:
  • žádný univerzální postup neexistuje, každá značka si žádá své! Ovšem začátek a konec procesu jsou podobné
  • na začátku se zeptáme našich strávníků co rádi a na co mají alergii
  • a na konci servírujeme v plné kráse.. značku jako z michelinské restaurace

Značky jsou to, co umím dělat nejlépe. A vaření, to mě opravdu baví. I když se to třeba nezdá, tak oboje má dost společného.

Hlavní je vždy výsledek – líbí se? Chutná? Přijdou si pro něj znovu?